England Flag – Gift From Alex

22 02 2008

England football flagEnvelopeEngland Flag on da Wall

Aku ingat lagi satu masa beberapa bulan yang lalu sahabat aku dari Sarawak ada datang ke rumah aku untuk meyelesaikan masalah Passport dan juga Visa dia untuk menetap di UK, ini kerana desakan keluarganya di sana agar dia cepat segera pulang ke UK.

Dipendekkan cerita oleh kerana aku ini terlalu gemar dengan semua barang yang ada simbol England jadi ketika berpisah di perjalaanan dia untuk ke KLIA dia sempat bagi tau aku yang dia akan carikan aku bendera England setibanya dia disana nanti.

Jadi last week kami ber YM dan dia bagi tahu aku yang dia manage to get the England Flag tapi football flag, but to me tak kisah as long as ada and apa pun i really appreciate his effort to look for it. Alhamdulillah barang tu sampai di office abang aku semalam dengan parcel dari Royal Mail England

To Alex, Thanks So Much for the Flag and Effort, Union Jack Flag tu takpe la tak de nak buat macam mana no harm ok, England pun should be alright.


Actions

Information

One response

26 02 2008
Khairie

Hi….I’m khairie…U kawan Alex? yg skg ni tinggal kat UK? yg baru shj balik semula ke sana a couple of months ago right?

Leave a Reply

