Blog re-activate

17 04 2008
Aku percaya ada gak few people yang sms aku and tanya kenapa blog aku ni sepi selama lebih dari seminggu. So the reason is aku outstation di Pulau Perhentian Terengganu and aku lepak both pulau iaitu Pulau Besar dan Pulau Kecil.

Got small project there, upgrading jetty but aku nyer part is just only painting works at jetty pile cap hingga slab for only jetty head. Aku akan explain further tentang beberapa perkara nanti termasuk rutin aku secara general di sana supaya nanti para pembaca dan kawan2 yang nak kesana tahu Do and Don’t kat sana heheheh see yaaaa


Actions

Information

Leave a Reply

